naeemah وبلاگ مد

naeemah وبلاگ مد

naeemah وبلاگ مد

naeemah وبلاگ مد

چرا ما در مورد مراقبت از انتخابات فرانسه (و بنابراین باید به شما)

در حالی که بسیاری از آمریکایی ها هنوز هم از اگزوز از انتخابات ریاست جمهوری 2016 دوره نقاهت، کشورهای دیگر در حال انتخاب رهبران خود خود را در مسابقات که جلب توجه آمریکایی است. آخرین فرانسه، که برگزار دور اول انتخابات ریاست جمهوری این آخر هفته گذشته است. انتخاب در حال حاضر به دو تنگ: امانوئل ماکرون و مارین لوپن.

ماکرون پیشتاز است، دریافت 23.9 درصد آرا در 23. آوریل اما لوپن در مقیاس جهانی بیشتر از بدنام است. او به نام شده است مغلوب ساختن پیشی جستن از فرانسه (برخی می گویند او حتی خطرناک تر از آن) -a رهبر ملی که فکر می کند که فرانسه باید در اتحادیه اروپا کمتر درگیر می شود و به تازگی گفت: "اسلام یک ایدئولوژی توتالیتر هیولا است که جنگ در کشور ما اعلام شده است ، بر عقل و تمدن است. "او در یک ثانیه نزدیک به ماکرون آمد، در 21.5 درصد است.

دیدگاه های او در مورد اسلام به خصوص مهم است، به عنوان کشور خانه لوپن هجوم پناهندگان مسلمان، و همچنین چندین حمله تروریستی ادعا شده توسط ISIS تجربه کرده است. فرانسه نیز برای آنچه که برخی می گویند که یک اجرای قانون اسلام هراسی است انتقاد قرار گرفته است. کشور را غیر قانونی اعلام برقع، پوشش تمام صورت پوشیده شده توسط برخی زنان مسلمان، در سال 2010، و برخی از شهرستانها ممنوع burkinis به اصطلاح، مناسب برای حمام کردن متواضع تر پوشیده شده توسط برخی زنان مسلمان، در این تابستان گذشته (هر چند که توسط دادگاه به حالت تعلیق درآمد). ریاست جمهوری لوپن احتمال نمی تواند برای سهولت احساسات ملی نسبت به دین اسلام. پس از تیراندازی پلیس 20 آوریل در شانزه لیزه، او خواستار آن شد که تمام مساجد بسته شود.

یک پیروزی برای لوپن نیز نشان دهنده یک موج جزر و مدی بیشتر اندیشه ناسیونالیستی، پیوستن به انتخابات مغلوب ساختن پیشی جستن و Brexit به عنوان شاخص که شهروندان در سراسر جهان از اولویت کار گروهی جهانی خسته شده اند. جنبش های ملی نیز در هلند و دیگر کشورهای غربی در حال رشد است. «واضح است، پیروزی دونالد ترامپ یک سنگ اضافی در ساختمان یک دنیای جدید به مقصد به جای یکی از قدیمی است" لوپن در مصاحبه پس از پیروزی خیره کننده مغلوب ساختن پیشی جستن در نوامبر 2016 گفت.

در همین حال، حریف او امانوئل ماکرون است به مغلوب ساختن پیشی جستن متفاوت خود را در جهات خاص نیست: یک ثروتمند، کسب و کار پسند خارجی با گذشته عاشقانه مفتضح است. اما او کشیده چیزی است که سیاستمداران آمریکایی ترین تنها می تواند از خواب در سال 2016، زمانی که او جنبش خود را سیاسی، EN مارکه !، یک حزب میانه که برای اتحاد در چپ و راست ایجاد شده است. کاریزمای وی، فصاحت و جوانان او را مقایسه به باراک اوباما به دست آورده اند، در حالی که همکارانش آشکارا اعتراف کرد که از ایجاد از En مارکه! صدای اکو اوباما در سال 2008 "بله ما می توانیم" خوش بینی.

دور دوم انتخابات خواهد شد در تاریخ 7 مه برگزار شد، و تغییر را به اثر تقریبا بلافاصله، به عنوان فرانسه به طور معمول حدود 10 روز پس از انتخابات خود را افتتاح کرد رئیس جمهور جدید است. جهان، و یا حداقل رئیس جمهور تهمت، نگاه می کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.