naeemah وبلاگ مد

naeemah وبلاگ مد

naeemah وبلاگ مد

naeemah وبلاگ مد

در داخل دولچه و گابانا در رشد کردن، بی مطالعه و بی باک Sartoria نمایش

"این سبک بسیار مارتینی است. بسیار ایتالیایی است. این ویتا دولچه ما است، گفت: "دومنیکو دولچه خوش خلق شب گذشته در دولچه و گابانا نیمه بداهتا نشان خیاطی، که spotlit برنامه Sartoria با نام تجاری (با آلتا Sartoria، خط طراحی لباس مردان دولچه را اشتباه گرفته شود) پشت صحنه. "سه روز پیش، استفانو و من فکر کردم، چرا که نه؟ بیایید آن را انجام. ما در بر لباس را آماده کرده. . . و گاهی اوقات، مد است، مانند، (عمیق استنشاق سر و صدا، قفسه سینه چنگال)، بنابراین امشب فقط برای لذت بردن. "

اما D & G دو چیزی اگر زیرک است. با فشار بزرگ عمومی در حال انجام برای نسل هزاره (catwalks به این شرکت به تازگی برجسته فهرستی دوره ای جوان، غنی، و به Insta-معروف)، دولچه و گابانا هر دو متوجه آنها نمی خواست به دور مشتری دیرین خود، مرد که Sartoria رسمی خود را خط می خرد.

"امشب مورد علاقه است. این در مورد فتنه انگیزی است، ادامه داد: "دولچه. "این در مورد آن لحظه زمانی که شما بر روی یک کت و شلوار قرار داده و در آینه نگاه کنید و احساس می کنید که احساس" و با خود نمایی، علاقه مندی ها مدل پیش هزاره خود چیزهای خوبی نصب خود را از طریق چهارم مطبوع از دولچه و گابانا در PERMA strutted -buzzy مارتینی بار در کورسو ونیز. آدم Senn دادرسی در آبی لباس مخصوص مهمانی رسمی شال برگردان نور را باز کرد، در حالی که Evandro سلدتی عینک تکرار سیاه و سفید کلاسیک (دوخته، هر چند، با یک شاخه کوچک از گلهای وحشی).

با تمام hashtagging و به Insta-storying خانه را ترویج کرده است، شب یادآوری قدردانی از دولچه و گابانا در لباس های مردانه نان و کره بود. لباس واضح تر از چاقو قطع شد، و، در حالی که اسراف مدل دهید، که توسط یک زمان قبل از عکاسی و مانند شمارش. قطعا یک چپ دولچه ویتا کمی در آن جهان وجود دارد.

من چه هستند رنگ - فرم از رژ لب

آیا شما فقط دوست دارم رنگ رژ لب؟ آیا آنها کاملا خوشمزه؟ هستند بسیاری از گزینه های فوق العاده از اشکال به خرید آن، بیش از حد وجود دارد. قبل از اینکه، با این حال، لازم است تا خودتان بپرسید، "رنگ من چه هستند؟" هدف این است که برای افزایش زیبایی خود را، نه کاستن از آن، پس از دریافت آن رنگ های مناسب. اجازه دهید به بعضی از راه های رژ لب می آید نگاه.

    خط لب یک مداد رنگی به طور کلی استفاده به خط لبه بیرونی لب قبل از استفاده از رژ لب به منظور تعریف بهتر از لب. سایر کاربردها، TOO. اگر شما به ظاهر از لب فولر دوست دارید، شما می توانید از خط به خارج از خط لب طبیعی خود را گسترش، و یا به تناوب، شما می توانید لب های خود را فقط در داخل خط لب طبیعی خود را برای ظاهر لب کوچکتر خط. خط لب باعث می شود یک "رژ لب" خوب در آن خود را. نگران نباشید، کل لب با مداد، رنگ، و خود را پوشش با برخی از قدرت ماندن واقعی داشته باشد. عمل دیگر این است که لایه لب با خط لب، و پس از آن اعمال رژ لب در بالای آن برای نگه بهتر است.
    مات رژ لب می آید در یک پیچ و تاب و چوب است. آن پوشش کامل است، اما هیچ درخشش وجود دارد، و آن را کمی برای تغذیه لب.
    مات رژ لب بهترین ها را برای جوان است. از آن است که نور، پر تلالو مات به دنبال اثر. که می تواند در چهره های جوان کار می کنند اما که می تواند توجه بیش از حد به لب قدیمی تر که نیاز رطوبت بیشتر است و کمتر به چین در اطراف لب ها را جلب کند.Bare minimum on the eyes for deep red lips:
    لب براق چسبناک و براق است. این باعث می شود لب هر کسی نگاه خوب است، در حالی که با اضافه کردن رنگ فوق العاده و رطوبت. این تنها مشکل این است که به آن نیاز دارد به صورت دوره ای مجددا تکرار شود آن را به عنوان بسیاری از قدرت ماندن ندارد.
    رژ لب محض است چسبناک و براق، اما آن را می دهد پوشش شفاف مطلق با رنگ رنگ. این یک انتخاب خوب برای حمل در کیف پول برای touchups سریع است.

شما برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی لذت بردن بیشتر اگر شما در حال حاضر خود را پرسید، "چه رنگ من؟" و کشف کرده اند که آنهایی که نگاه بسیاری از تبدیل شدن به رنگ پوست خود را.

لیلی کالینز دارای صبحانه در تیفانی لحظه در جشنواره کن

هنگامی که در جشنواره کن، بزرگتر است که تقریبا همیشه بهتر است. frocks کراوات سیاه و سفید با شکاف ران بالا و یا قطار مایل طولانی (یا هر دو) آراسته شده است. گردنبند ساده تبدیل قطعات بیانیه 50-چیزی عیار بولگاری. و انتخاب پر زرق و برق، مانند updos شب و یا لب بیانیه، باید جسورانه به اندازه کافی برای نه تنها مقاومت در برابر چراغ چشمک زن لامپ مگاوات، بلکه از آزمون زمان باشد. بنابراین، هنگامی که خطر زیبایی یادداشت برداری لیلی کالینز در Riviera فرانسه وارد برای ترویج علمی تخیلی او درام Okja، او داوطلب خدمت سربازی آرایشگر حرفه ای جن اتکین به او مثل یک ستاره کوچک یکپارچهسازی با سیستمعامل برنده جایزه است.
"بیرون رفتن با صدای بلند،" اتکین در نمایش مشخصات عمومی زیر نویس، در اشاره به updo های لاسی و تازه حاشیه بازیگر است. و در حالی که کالینز، 28، هیچ غریبه ای به فرش قرمز غریب تحول در ملاقات جشن امسال، او به نظر می رسید به کانال یک جوان لوئیز بروکس با کمک یک 1920 بلانت سیاه و سفید باب این بعد از ظهر، ستاره تبدیل مو کلاغ سیاه او را تا است یک درجه یک با مجموعه ای از موی چتری مصنوعی که به ارمغان آورد به ذهن یکی دیگر از بانوی برجسته یاد: آدری هپبورن. به تقلید بیشتر صبحانه در تیفانی بازیگر است، به طور طبیعی ضخیم browed کالینز عینک یک تلنگر از بوش سیاه و سفید، لب گیلاس قرمز لاکی و سایه چشم صورتی کمرنگ به او مطابقت دارای زوائد و تزئینات سرخ رنگ دو قطعه نگاه. تنها با روز در جشنواره فیلم چپ، و نخل طلای روی خط، آن را کالینز صحنه سرقت است، هالی گولایتلی الهام گرفته از نگاه که برنده آرای همه به خانه برگردانید.