naeemah وبلاگ مد

naeemah وبلاگ مد

naeemah وبلاگ مد

naeemah وبلاگ مد

من چه هستند رنگ - فرم از رژ لب

آیا شما فقط دوست دارم رنگ رژ لب؟ آیا آنها کاملا خوشمزه؟ هستند بسیاری از گزینه های فوق العاده از اشکال به خرید آن، بیش از حد وجود دارد. قبل از اینکه، با این حال، لازم است تا خودتان بپرسید، "رنگ من چه هستند؟" هدف این است که برای افزایش زیبایی خود را، نه کاستن از آن، پس از دریافت آن رنگ های مناسب. اجازه دهید به بعضی از راه های رژ لب می آید نگاه.

    خط لب یک مداد رنگی به طور کلی استفاده به خط لبه بیرونی لب قبل از استفاده از رژ لب به منظور تعریف بهتر از لب. سایر کاربردها، TOO. اگر شما به ظاهر از لب فولر دوست دارید، شما می توانید از خط به خارج از خط لب طبیعی خود را گسترش، و یا به تناوب، شما می توانید لب های خود را فقط در داخل خط لب طبیعی خود را برای ظاهر لب کوچکتر خط. خط لب باعث می شود یک "رژ لب" خوب در آن خود را. نگران نباشید، کل لب با مداد، رنگ، و خود را پوشش با برخی از قدرت ماندن واقعی داشته باشد. عمل دیگر این است که لایه لب با خط لب، و پس از آن اعمال رژ لب در بالای آن برای نگه بهتر است.
    مات رژ لب می آید در یک پیچ و تاب و چوب است. آن پوشش کامل است، اما هیچ درخشش وجود دارد، و آن را کمی برای تغذیه لب.
    مات رژ لب بهترین ها را برای جوان است. از آن است که نور، پر تلالو مات به دنبال اثر. که می تواند در چهره های جوان کار می کنند اما که می تواند توجه بیش از حد به لب قدیمی تر که نیاز رطوبت بیشتر است و کمتر به چین در اطراف لب ها را جلب کند.Bare minimum on the eyes for deep red lips:
    لب براق چسبناک و براق است. این باعث می شود لب هر کسی نگاه خوب است، در حالی که با اضافه کردن رنگ فوق العاده و رطوبت. این تنها مشکل این است که به آن نیاز دارد به صورت دوره ای مجددا تکرار شود آن را به عنوان بسیاری از قدرت ماندن ندارد.
    رژ لب محض است چسبناک و براق، اما آن را می دهد پوشش شفاف مطلق با رنگ رنگ. این یک انتخاب خوب برای حمل در کیف پول برای touchups سریع است.

شما برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی لذت بردن بیشتر اگر شما در حال حاضر خود را پرسید، "چه رنگ من؟" و کشف کرده اند که آنهایی که نگاه بسیاری از تبدیل شدن به رنگ پوست خود را.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.