naeemah وبلاگ مد

naeemah وبلاگ مد

naeemah وبلاگ مد

naeemah وبلاگ مد

در داخل دولچه و گابانا در رشد کردن، بی مطالعه و بی باک Sartoria نمایش

"این سبک بسیار مارتینی است. بسیار ایتالیایی است. این ویتا دولچه ما است، گفت: "دومنیکو دولچه خوش خلق شب گذشته در دولچه و گابانا نیمه بداهتا نشان خیاطی، که spotlit برنامه Sartoria با نام تجاری (با آلتا Sartoria، خط طراحی لباس مردان دولچه را اشتباه گرفته شود) پشت صحنه. "سه روز پیش، استفانو و من فکر کردم، چرا که نه؟ بیایید آن را انجام. ما در بر لباس را آماده کرده. . . و گاهی اوقات، مد است، مانند، (عمیق استنشاق سر و صدا، قفسه سینه چنگال)، بنابراین امشب فقط برای لذت بردن. "

اما D & G دو چیزی اگر زیرک است. با فشار بزرگ عمومی در حال انجام برای نسل هزاره (catwalks به این شرکت به تازگی برجسته فهرستی دوره ای جوان، غنی، و به Insta-معروف)، دولچه و گابانا هر دو متوجه آنها نمی خواست به دور مشتری دیرین خود، مرد که Sartoria رسمی خود را خط می خرد.

"امشب مورد علاقه است. این در مورد فتنه انگیزی است، ادامه داد: "دولچه. "این در مورد آن لحظه زمانی که شما بر روی یک کت و شلوار قرار داده و در آینه نگاه کنید و احساس می کنید که احساس" و با خود نمایی، علاقه مندی ها مدل پیش هزاره خود چیزهای خوبی نصب خود را از طریق چهارم مطبوع از دولچه و گابانا در PERMA strutted -buzzy مارتینی بار در کورسو ونیز. آدم Senn دادرسی در آبی لباس مخصوص مهمانی رسمی شال برگردان نور را باز کرد، در حالی که Evandro سلدتی عینک تکرار سیاه و سفید کلاسیک (دوخته، هر چند، با یک شاخه کوچک از گلهای وحشی).

با تمام hashtagging و به Insta-storying خانه را ترویج کرده است، شب یادآوری قدردانی از دولچه و گابانا در لباس های مردانه نان و کره بود. لباس واضح تر از چاقو قطع شد، و، در حالی که اسراف مدل دهید، که توسط یک زمان قبل از عکاسی و مانند شمارش. قطعا یک چپ دولچه ویتا کمی در آن جهان وجود دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.