naeemah وبلاگ مد

naeemah وبلاگ مد

naeemah وبلاگ مد

naeemah وبلاگ مد

داشتن یک اورژانس شخصی؟ این خط جدید Tees می تواند ذهن شما را به سهولت

یک محصول مدرن در حال رشد؟ ذهنیت، تمرینی است که احساس عمیق تر آگاهی و آرامش را به آگاهی و محیط اطراف خود، به ویژه در زمان عدم قطعیت بزرگ ارزشمند است. چشم انداز 24/7، یک خط جدید از تی شرت، هدف قرار دادن برخی از انرژی گرانبها در کمد لباس ما و امیدواریم زندگی ما باشد.

با توجه به زبان گرافیکی خدمات اضطراری در خانه، نوع تبلیغات تبلیغاتی که بر روی کامیون ها و کامیون های دستیار و زنان در سراسر نیویورک گچ می شود، پیراهن های محدود شده، نگرانی های درونی ما را نشان می دهد. شعارهای قابل توجه در مجموعه شامل استحکام احساسی، افکار اخلاقی و آگاهی ذهنی است که همه آنها در رنگ خشخاش، مانند زرد و زرد تخم مرغی نشان داده شده است. بنیانگذار آن، وودی مون، یک مدیر خلاق مبتنی بر شهر نیویورک روز به روز، این مفهوم را "آبی بودا" توصیف می کند. این شاید بعضی از نوشیدنی های القا شده لوله کش در برچسب خود را شامل می شود، از جمله: «مقایسه های حسادت "


"در آن زمان [من در مورد خط فکر بود]، من قصد کامل، خواندن کتاب های کمک های خود و مطالعات ذهن آگاهی بود. سپس، در سر من کلیک کرد: چرا این موارد در موارد اضطراری در نظر گرفته می شوند؟ مانند، توالت من پر است من باید با این همکاری کنم! می گوید: "من کلید خود را در ماشین گذاشتم." اما مهمترین عامل زنده بودن این است که افکار خود را کنترل می کنید. اگر به جایی برسیم که این نوع تفکر به گونه ای پیش بینی شده بود و خیلی زیاد بود که زمانی که شما بر آن تأکید داشتید، یک صنعت خدماتی وجود دارد که بتوانید به یک چشم انداز اضطراری تماس بگیرید. »

ماه این ایده را به نتیجه نهایی خود برمی گرداند: شماره پشتی پیراهن هایش - 917-460-7011 - شما را به یک ضبط اتوماتیک تبدیل می کند که 24/7 Perspective را به عنوان "یک سرویس حذف جملات معمول" توصیف می کند. با فشار دادن شماره دکمه 2، تماس گیرنده به "آگاهی ذهنی" هدایت می شود، فهرست هایی از قبیل "داشتن ذهن مسدود شده با درام کوچک" و "استفاده از Instagram را دوست دارد به عنوان یک سنجنده از خود ارزش" فهرست. همچنین گزینه ای برای ترک پیام ها نیز وجود دارد. در حقیقت، ماه برنامه های بزرگتری برای آن فایل های صوتی ایجاد می کند، اگر شما می خواهید آن را به عنوان یک ترکیب متفورفین ذکر کنید: "این یک مسیر خردمندانه ای است که شامل بزرگترین ترس مردم، صداهای شادی و افکار عمومی آنهاست که از لحاظ موسیقی قابل ویرایش هستند با هم. "ایده پوشیدن قلب شما (و تمام احساسات کثیف آن) بر روی آستین شما هرگز چنین خوبی نداشت.