naeemah وبلاگ مد

naeemah وبلاگ مد

naeemah وبلاگ مد

naeemah وبلاگ مد

لباس عروسی گفتگوی: لباس بی انتها که هرگز برو از سبک

عروس که می خواهید به یک عروسی کلاسیک باید به لباس عروسی پرنعمت است. بسیاری از لباس پرنعمت بی انتها، اما هنوز هم چیزی فوق العاده کمی که باعث می شود آن را خاص دارند. مطمئنا داغترین لباس فصل که فضل جلد مجلات لباس عروس نگاه بزرگ، اما اگر شما به دنبال چیزی کمی بیشتر از عادی، شما ممکن است آن را با یک لباس شب پرنعمت است.Lurelly Bridal Wedding Dress - Belle The Magazine                                                                                                                                                                                 More:

چنین طیف گسترده ای از لباس عروسی پرنعمت وجود دارد، چرا هر دهه قدمت آن به اوایل قرن 20 است یک سبک است که هنوز هم می تواند در حال حاضر است که اگر به درستی استفاده می شود. در اوایل دهه 1900 سبک با قطار طولانی و حجاب برای مطابقت با ادوارد بود. شبح است که معمولا لباس توپ و یا خط A، لباس مناسب برای یک عروس که می خواهد به مانند یک شاهزاده خانم است. در سال 1910 لباس امپراتوری کمر یک ضربه بزرگ شد، هر کس می خواست به پوشیدن لباس با کمر بالاتر است. لباس عروسی به سبک جوجه اردک نمادین در سال 1920 بود. آنها قبل کوتاه تر و شل تر از لباس بود. کلاه و لوازم جانبی بزرگ در دهه 30، پوشیده با یک لباس یقه بلند و باریک بود.

با توجه به جنگ، لباس عروسی در سال 1940 چیزی به نوشتن در مورد بود. سال 1950 منجر به لباس با آستین بلند و گردن بالا داد. سپس 60، یک دهه است که به طور کامل راه عروس راه می رفت پایین راهرو هم رسید. زیبا بالا لباس طول زانو تمام خشم بود. این زمانی است که این لباس بیشتر سرگرم کننده و لاسی شد.

لباس عروسی فهرست از 70 و 80 ممکن است کمی سخت تر به قبول در این دهه است. دلیل آن این است که به طور کامل ظالمانه و شما را نگاه منسوخ شده است. مگر در مواردی که شما با داشتن یک تم عروسی مربوط به آن دهه، شما باید یک لباس پرنعمت است که کمی کلاسیک تر پیدا کنید. در عروس سال 1970 واقعا به خط گردن ویکتوریا ژولیده و یا بالون و یا خفاش بال آستین بود. سال 1980 برای مو بزرگ است که با لباس های بزرگ رفت شناخته شده بودند. برخی از این را به انجام 90 است، اما برای بقیه 90 تا به حال، لباس عروسی بسیار کلاسیک با چند لمس مدرن مانند شانه و یا افسار باقی مانده است.

تعدادی از مکان شما می توانید برای لباس عروسی پرنعمت نگاه وجود دارد. برو به یک زن و شوهر از فروشگاه های دست دوم در اطراف شما برای شروع با. همیشه از فروشنده بپرسید اگر آنها حمل هر لباس عروسی، زیرا گاهی اوقات لباس آن را بیش از حد بزرگ به خارج آویزان می شود. هرگز فرض نکنید که فروشگاه آن را ندارد اگر آن را بر روی صفحه نمایش است. گاهی اوقات یکی از اعضای خانواده یک لباس پرنعمت است که آنها می خواهم به تصویب پایین به شما داشته باشد. نگاهی برای دیدن اگر آن را دارای پتانسیل، این چیزها می تواند اصلاح شود اگر شما می توانید یک خیاط که می داند که چگونه به کار در لباس عروسی را پیدا شما همچنین می توانید وب سایت های حراج سعی اینترنتی، چشم خود را برای معاملات خوب باز نگه دارید.

چه حاکم اول دیوان عالی کشور در مد کپی رایت به معنی باند

در روز چهارشنبه دیوان عالی کشور در ستاره Athletica V حکومت می کرد. مورد اول دانشگاه یا دانشکده برندها، که در مورد این مسئله از copyrighting شورون، راه راه، و طرح های دیگر لباس هلهلهچی متمرکز شده است. به مردم عادی، این مورد که جهان را به گفتگوی بورسی فراموش نشدنی قضات در مورد مد و سبک بود. "لباس در آویز کاری انجام ندادن. لباس در زن انجام همه چیز. و آن این است، من فکر می کنم، چه مد است در مورد، "عدالت استیون بریر گفت: در بحث با عدالت النا کاگان، که پاسخ داد:" این خیلی عاشقانه. "اما، به کسانی که در داخل دنیای مد، این نقطه عطفی است که بالقوه بود به طنین در صنعت برای سال آمده است. نه تنها کت و شلوار اولین بار دیوان عالی کشور تا به حال یک مورد مرکزی در کپی رایت طراحی پوشاک شنیده است، اما 6-2 حکم به نفع اول دانشگاه یا دانشکده برندها اجازه می دهد تا عناصر طراحی لباس را به توسط قانون کپی رایت محافظت می شود. در برنامه درسی دادگاه، آن را اعلام کرد: "قانون کپی رایت در سال 1976 را می سازد تصویری، گرافیک، و یا ویژگی های مجسمه 'از' طراحی یک مقاله مفید، واجد شرایط برای حفاظت از کپی رایت به عنوان آثار هنری اگر ویژگی های آن را می توان به طور جداگانه از شناسایی، و قادر به موجود مستقل از، جنبه های فایده این مقاله است. "

برای کمک به ترجمه پیچیدگی حقوقی دولت، وگ با جوزف مولر، یک وکیل در دیویی Pegno و Kramarsky LLP، یک بوتیک دادخواهی که به طور منظم دسته اختلافات کپی رایت صحبت کرد. مولر نوشت: «دادگاه تصمیم گرفت که قانون کپی رایت می تواند گاهی اوقات عناصر زیبایی شناسی از طرح های نظامی cheerleader بود محافظت می کند. این برای تلفن های موبایل آسان است، اما یک پس زمینه کمی نشان میدهد که چرا این مورد پیچیده بود. قانون کپی رایت انواع خاصی از اصطلاحات هنری و خلاق محافظت می کند. در انتهای دیگر این طیف مالکیت معنوی قانون ثبت اختراع، که نوآوری بر اساس سودمندی و تازگی خود را محافظت می کند. این مورد برخورد با یک میانه روی حیله و تزویر: قانون کپی رایت می توانید ویژگی های زیبایی از یک طراحی برای مفید محافظت article' اما تنها در صورتی که به اندازه کافی متمایز از جنبه مفید یا کارکردی مقاله هستند. "

اما چگونه به تعریف آنچه را مفید و چه چیزی در یک لباس نیست؟ روابط و گره های کاربردی یا تزئینی بسیاری از کریگ سبز با شما تماس؟ چه در مورد مربع مرتبط جولین دوسنا در پاکو Rabanne؟ "تن از منطقه خاکستری وجود دارد،" مولر نوشت. "دادگاه بیان یک قاعده است که برای تلفن های موبایل شسته و رفته و مرتب است، اما ما نمی خواهد می دانم دقیقا چقدر حفاظت آن را در واقع به طراحان تا دادگاه های دیگر این اصول اعمال می شود به موارد دیگر است."

به طور خلاصه، این حکم بیانیه پتو حفاظت از همه طراحان از knockoffs انگلستان و کپی کردن نیست، بلکه آن باز می شود درب را برای ساخت مورد که بخش خاصی از طراحی را می توان توسط کپی رایت محافظت می شود. این مهم است، به خصوص با توجه به اینکه کنگره در حال گسترش حمایت قانون کپیرایت برای طراحان مد مورد بحث است اما هنوز آن را به قانون ساخته شده است.

با این حال، تاثیر این تصمیم می تواند در مد بالا است. نه تنها آن را ارائه خانه های لوکس برخی از زمین برای دفاع از خود در برابر مد سریع که بوسیله اسباب گردنده از کپی از طرح های باند قبل از اصل ضربه فروشگاه ها، اما آن را نیز به طور بالقوه برای دلسرد طراحان از قرض گرفتن نقوش از همسالان خود و یا از گذشته است. "طراحان بیشتر بر روی علائم تجاری متکی برای محافظت از خود، اما در حال حاضر آنها می توانند استدلال می کنند که بیشتر مفهومی، جنبه های کمتر آشکار از طرح های خود را باید توسط کپی رایت محافظت بیش از حد،" نوشت: مولر. "همانطور که با بسیاری از نظرات دیوان عالی کشور، آن را برخی از زمان برای مطمئن شوید که چه اثر عملی از این تصمیم خواهد بود است. اما شکی نیست که آن را به یک تغییر بزرگ وجود دارد. شما می توانید انتظار برای دیدن طراحان با تکیه بر قانون کپی رایت در اغلب موارد برای به چالش کشیدن چه آنها درک می شود دست کشیدن آف. "