naeemah وبلاگ مد

naeemah وبلاگ مد

naeemah وبلاگ مد

naeemah وبلاگ مد

اهمیت عینک آفتابی در زندگی روزمره

در اصل، عینک آفتابی و فقط توسط مردان و زنان ثروتمند استفاده می شد برای محافظت از چشمان خود را از نابسامانی های خورشید است. مردم کم درآمد گیر دچار دوبینی شد در برابر درخشندگی نور خورشید به عنوان آنها در مزارع کار می کردند و در خیابان ها تهیه مواد غذایی و حمل و نقل برای ثروتمندان است.

امروز، عینک آفتابی اینقدر رایج است که حتی نوزادان می توانید یک جفت خود را، و هی نگاه فوق العاده در آنها شایان ستایش است. عینک آفتابی لوازم جانبی مد است که چند می تواند بدون آنها یک بار آنها را در خارج از درهای خود را گام به گام تبدیل شده اند. هستند عینک آفتابی مد روز، عینک آفتابی ورزشکار است، عینک آفتابی ورزشی، و عینک آفتابی نسخه وجود دارد. شما عینک آفتابی همه جا را پیدا کنید؛ ساحل، پارکینگ، عادلانه دولت، و به دامنه های اسکی تمام مکان هایی که شما پیدا کردن مردم با پوشیدن عینک آفتابی می باشد.
⇜✧≪✦Pinterest: Valerie Tsoi✦≫✧⇝:
عینک آفتابی مهم است، و در اینجا چند دلیل که چرا.

روی آب

باور کنید یا نه، استفاده از عینک آفتابی در حالی که در آب، چه قایقرانی، اسکی روی آب، یا ماهیگیری، باید یک نیاز باشد. نه تنها می تواند حساسیت به نور خورشید را از آب آسیب رساندن به چشم باشد، اما تابش خیره کننده همچنین می توانید منحرف اگر شما در حال رانندگی یک قایق با سرعت بالا و یا در حال تلاش برای قضاوت از راه دور درست به پرش اسکی آب های بعدی باشد. برای نگه داشتن عینک آفتابی خود را ایمن به فرد خود را بسته، شما احتمالا باید لباس زنجیره ای عینک آفتابی متصل به دارندگان عینک آفتابی.

دارندگان عینک آفتابی حلقه است که به پایان زنجیره عینک ضمیمه هستند، و می تواند به صورت ساده و یا استادانه طراحی شده است.

در دامنه

وقتی که زمستان در و معتادان برف ضربه دامنه، یکی از اولین چیزهایی که آنها را به کیسه تجهیزات خود را اضافه کنید یک عینک آفتابی است. اتصال عینک آفتابی خود را به لباس برف خود را ممکن است روی حیله و تزویر، اما آنها همیشه می تواند به عنوان یک دارنده عینک آفتابی بداهتا استفاده از یک حلقه زیپ بزرگ.

درست مثل زمانی که شما در آب هستید، تابش خیره کننده از خورشید بر روی برف سفید می تواند اختلال بینایی، و حتی برخی از آفتاب سوختگی بسیار تند و زننده شود. استفاده از عینک آفتابی در حالی که هزینه روز به روز بر دامنه های اسکی می تواند کمک به شما را ببینید بهتر است، و نگه داشتن شما از دفتر عینک ساز است.

در ساحل

این سخت است برای پا بر روی ساحل و خیل مردم sunning خود در حالی که با پوشیدن یک جفت عینک آفتابی متوجه نیست. عینک آفتابی در ساحل مانند کره روی نان تست-کاملا ضروری می باشد. از آنجا که الملابس مشترک را واقعا برای زیپ و یا انواع دیگر از حلقه اجازه نمی دهد، کسی که باید دارنده عینک آفتابی لباس شنای زنانه دوتکه اختراع - آنها احتمالا یک ثروت را.

در شهر

در حالی که فراغت قدم زدن در پیاده رو از شهر مورد علاقه خود را و یا شهرستان های بزرگ، شما می خواهم بی مبالات اگر شما یک جفت از عینک آفتابی مد روز پوشیده نیست. در شهرستان ها، عینک آفتابی بازی دو نقش متمایز: برای مد، و برای حفاظت از نوری. اگر شما به پوشیدن عینک آفتابی خود را برای محافظت از چشم خود را برای کارهای، و سپس شما باید در یک گردنبند عینک خوب است که همراه با یک جفت از دارندگان عینک آفتابی سرمایه گذاری کند.

در کشور

مناطق روستایی و زمین های کشاورزی مکان بهینه برای عینک آفتابی می باشد. در حالی که رسیدگی محصولات یا دام، خورشید می تواند برخی از آسیب های جدی به چشم انسان است. نه تنها با پوشیدن عینک آفتابی محافظت از چشم ها در برابر اشعه خورشیدی، آن را نیز جلوگیری از تابش خیره کننده در هنگام رانندگی ماشین آلات سنگین و یا انجام کار های خطرناک با ابزار و تجهیزات بالقوه خطرناک است.

چرا ما در مورد مراقبت از انتخابات فرانسه (و بنابراین باید به شما)

در حالی که بسیاری از آمریکایی ها هنوز هم از اگزوز از انتخابات ریاست جمهوری 2016 دوره نقاهت، کشورهای دیگر در حال انتخاب رهبران خود خود را در مسابقات که جلب توجه آمریکایی است. آخرین فرانسه، که برگزار دور اول انتخابات ریاست جمهوری این آخر هفته گذشته است. انتخاب در حال حاضر به دو تنگ: امانوئل ماکرون و مارین لوپن.

ماکرون پیشتاز است، دریافت 23.9 درصد آرا در 23. آوریل اما لوپن در مقیاس جهانی بیشتر از بدنام است. او به نام شده است مغلوب ساختن پیشی جستن از فرانسه (برخی می گویند او حتی خطرناک تر از آن) -a رهبر ملی که فکر می کند که فرانسه باید در اتحادیه اروپا کمتر درگیر می شود و به تازگی گفت: "اسلام یک ایدئولوژی توتالیتر هیولا است که جنگ در کشور ما اعلام شده است ، بر عقل و تمدن است. "او در یک ثانیه نزدیک به ماکرون آمد، در 21.5 درصد است.

دیدگاه های او در مورد اسلام به خصوص مهم است، به عنوان کشور خانه لوپن هجوم پناهندگان مسلمان، و همچنین چندین حمله تروریستی ادعا شده توسط ISIS تجربه کرده است. فرانسه نیز برای آنچه که برخی می گویند که یک اجرای قانون اسلام هراسی است انتقاد قرار گرفته است. کشور را غیر قانونی اعلام برقع، پوشش تمام صورت پوشیده شده توسط برخی زنان مسلمان، در سال 2010، و برخی از شهرستانها ممنوع burkinis به اصطلاح، مناسب برای حمام کردن متواضع تر پوشیده شده توسط برخی زنان مسلمان، در این تابستان گذشته (هر چند که توسط دادگاه به حالت تعلیق درآمد). ریاست جمهوری لوپن احتمال نمی تواند برای سهولت احساسات ملی نسبت به دین اسلام. پس از تیراندازی پلیس 20 آوریل در شانزه لیزه، او خواستار آن شد که تمام مساجد بسته شود.

یک پیروزی برای لوپن نیز نشان دهنده یک موج جزر و مدی بیشتر اندیشه ناسیونالیستی، پیوستن به انتخابات مغلوب ساختن پیشی جستن و Brexit به عنوان شاخص که شهروندان در سراسر جهان از اولویت کار گروهی جهانی خسته شده اند. جنبش های ملی نیز در هلند و دیگر کشورهای غربی در حال رشد است. «واضح است، پیروزی دونالد ترامپ یک سنگ اضافی در ساختمان یک دنیای جدید به مقصد به جای یکی از قدیمی است" لوپن در مصاحبه پس از پیروزی خیره کننده مغلوب ساختن پیشی جستن در نوامبر 2016 گفت.

در همین حال، حریف او امانوئل ماکرون است به مغلوب ساختن پیشی جستن متفاوت خود را در جهات خاص نیست: یک ثروتمند، کسب و کار پسند خارجی با گذشته عاشقانه مفتضح است. اما او کشیده چیزی است که سیاستمداران آمریکایی ترین تنها می تواند از خواب در سال 2016، زمانی که او جنبش خود را سیاسی، EN مارکه !، یک حزب میانه که برای اتحاد در چپ و راست ایجاد شده است. کاریزمای وی، فصاحت و جوانان او را مقایسه به باراک اوباما به دست آورده اند، در حالی که همکارانش آشکارا اعتراف کرد که از ایجاد از En مارکه! صدای اکو اوباما در سال 2008 "بله ما می توانیم" خوش بینی.

دور دوم انتخابات خواهد شد در تاریخ 7 مه برگزار شد، و تغییر را به اثر تقریبا بلافاصله، به عنوان فرانسه به طور معمول حدود 10 روز پس از انتخابات خود را افتتاح کرد رئیس جمهور جدید است. جهان، و یا حداقل رئیس جمهور تهمت، نگاه می کند.