naeemah وبلاگ مد

naeemah وبلاگ مد

naeemah وبلاگ مد

naeemah وبلاگ مد

تبریک مت برای جورج و امل

در حالی که شایعات برای برخی از زمان که امل و جورج کلونی در انتظار دوقلوها گردان شده است، تا هیچ اعلام رسمی از زن و شوهر معروف شده وجود دارد، اما یک نفر که آنها را بهتر از بسیاری می داند خبر خوشحال تایید دیروز. مت دیمون، که با کلونی در آثار مردان کار می کرد، گفت که او تا خوشحال به شنیدن اخبار خود بود که او نزدیک به شروع به گریه، به عنوان او سرگرمی امشب گفت: آشکار است که او مدتها قبل از دانستند.

"من تقریبا شروع به گریه من برای او خوشحال بود، و سپس به من گفت، او تا چه حد همراه است؟ و او گفت، "درباره هشت هفته، و من خواهم بود، 'آیا شما از ذهن خود را؟ آیا هر کس دیگری بگویید نه! آیا می دانید قاعده 12 هفته نمی کند؟" او گفت، گزارش مردم . "چهار هفته بعد من بود مثل،" ما حق خوب است؟ و او بود مانند، 'ما خوب است! "

تبریک دیمون نیز فراتر خانواده در حال رشد زن و شوهر به همسر دوست خود، که او در سبک اسراف در ونیز در سال 2014 ازدواج افزایش یافته است.

"او شگفت انگیز است،" او از امل گفت. "او برنده تمام پولها فقط در هر سطح رسید. او فقط یک زن قابل توجه است، و آنها میخوایم بزرگ باشد، آنها به جاوا پدر و مادر بسیار جذاب است. این بچه ها واقعا خوش شانس هستند."

خواهر و برادر بزرگتر به مدت چهار ساله آبی پیچک - - بعد از این سال، و رزی Clooneys یکی از زوج مشهور متعدد که به انتظار یک کودک در سال 2017. در هفته گذشته، بیانسه و جی زی اعلام کرد که آنها انتظار دارند دوقلوها هانتینگتون- Whiteley اعلام کرد که او در انتظار اولین فرزند خود را با نامزد بازیگر او جیسون استاتهام دیروز، که هر دو آنها استفاده نمایش مشخصات عمومی برای به اشتراک گذاشتن اخبار.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.