naeemah وبلاگ مد

naeemah وبلاگ مد

naeemah وبلاگ مد

naeemah وبلاگ مد

اما در Rymal و Bradifer


اما استون است بیشتر در مشترک با دوست خوب جنیفر لارنس با تنها بودن دو در تقاضا بازیگر نقش اول زن که به طور مداوم توسط جوایز وزوز احاطه شده است: آنها هر دو بخشی از twosomes بازیگری موفق هستید. گلدن گلوب برنده (و اسکار از آلیاژهای سخت) لا لا زمین سومین فیلم سنگ در کنار شرکت ستاره رایان گاسلینگ است، در حالی که لارنس است شرکت بخت چهار بار با او بر روی صفحه نمایش نیمه دیگر، بردلی کوپر. بنابراین چه چیزی باعث Ryma بهتر از Bradifer؟

"عزیم، Ryma. خوب، "او لبخند زد. "خب، می دانید، من فکر نمی کنم آن را به یک رقابت است. می توانید همه ما در طول کنید؟ "

این فقط لارنس و کوپر همکاری سینمایی که او به کار گرفته دیپلماتیک نیست. وقتی پرسیده شد که چرا همه باید این فیلم را ببینید، حتی بدبینان موسیقی که فکر می کنم که آنها نمی خواهند به تماشای یک آهنگ و رقص داستان عشق خوشمزه، سنگ گذاشته پشت شد.

"منظور من، من فکر می کنم همه باید انجام آنچه آنها می خواهند به انجام،" او شوخی. "من نمی خواهم کسی را مجبور به انجام هر کاری در برابر اراده خود، اما چیز خوب در مورد این موسیقی است، به یک معنا، این همه که موسیقی نیست. است که بسیاری از موسیقی وجود دارد، اما تنها در حدود پنج آهنگ در این فیلم وجود دارد. و آن را تا یک داستان عاشقانه بسیار ساده است؛ یک داستان خیال، در هسته آن است. من نمی دانم. خوش می گذرد. من فکر می کنم شما آن را دوست دارم، من امیدوارم که شما آن را می خواهم! "

پس از یک مشکل 2016 برای بسیاری از، و تغییرات سیاسی و اجتماعی قریب الوقوع در هر دو امریکا و اروپا، 2017 آغاز می شود در یک یادداشت آزمایشی - به طوری است که سنگ احساس فشار از فیلم خود را که یکی از دلایل ما را به شاد به عنوان سال جدید آغاز می شود؟

"منظور من، خدا، من فقط هیجان زده است که آن را سال نو هستم و آن را سرگرم کننده به عنوان بخشی از یک فیلم است که امیدوارم به ارمغان می آورد مردم شادی و الهام بخش مردم؛ که احساس خوبی است. "

تبریک مت برای جورج و امل

در حالی که شایعات برای برخی از زمان که امل و جورج کلونی در انتظار دوقلوها گردان شده است، تا هیچ اعلام رسمی از زن و شوهر معروف شده وجود دارد، اما یک نفر که آنها را بهتر از بسیاری می داند خبر خوشحال تایید دیروز. مت دیمون، که با کلونی در آثار مردان کار می کرد، گفت که او تا خوشحال به شنیدن اخبار خود بود که او نزدیک به شروع به گریه، به عنوان او سرگرمی امشب گفت: آشکار است که او مدتها قبل از دانستند.

"من تقریبا شروع به گریه من برای او خوشحال بود، و سپس به من گفت، او تا چه حد همراه است؟ و او گفت، "درباره هشت هفته، و من خواهم بود، 'آیا شما از ذهن خود را؟ آیا هر کس دیگری بگویید نه! آیا می دانید قاعده 12 هفته نمی کند؟" او گفت، گزارش مردم . "چهار هفته بعد من بود مثل،" ما حق خوب است؟ و او بود مانند، 'ما خوب است! "

تبریک دیمون نیز فراتر خانواده در حال رشد زن و شوهر به همسر دوست خود، که او در سبک اسراف در ونیز در سال 2014 ازدواج افزایش یافته است.

"او شگفت انگیز است،" او از امل گفت. "او برنده تمام پولها فقط در هر سطح رسید. او فقط یک زن قابل توجه است، و آنها میخوایم بزرگ باشد، آنها به جاوا پدر و مادر بسیار جذاب است. این بچه ها واقعا خوش شانس هستند."

خواهر و برادر بزرگتر به مدت چهار ساله آبی پیچک - - بعد از این سال، و رزی Clooneys یکی از زوج مشهور متعدد که به انتظار یک کودک در سال 2017. در هفته گذشته، بیانسه و جی زی اعلام کرد که آنها انتظار دارند دوقلوها هانتینگتون- Whiteley اعلام کرد که او در انتظار اولین فرزند خود را با نامزد بازیگر او جیسون استاتهام دیروز، که هر دو آنها استفاده نمایش مشخصات عمومی برای به اشتراک گذاشتن اخبار.